Bloom’s Taxonomy

Κατά τον Bloom οι εκπαιδευτικοί στόχοι χωρίζονται σε τρεις μεγάλες κατηγορίες: γνωστικούς, συναισθηματικούς και ψυχοκινητικούς. Η παρουσίαση των ιδεών του έγινε για πρώτη φορά το 1956, ενώ το 2000 παρουσιάστηκε μια αναθεωρημένη εκδοχή. Για μια ενδελεχή ανάλυση επί του θέματος δείτε το άρθρο της Mary Forehand από το Πανεπιστήμιο της Georgia. Οι ιδέες αυτές συνδέονται,όπως είναι προφανές, και με τις νέες τεχνολογίες. Η πυραμίδα που ακολουθεί είναι ενδεικτική των δυνατοτήτων που κάθε φορά υπάρχουν: Blooms digital taxonomy-resources

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s